reklama

Nočná úvaha

už je zajtra, vlastne už je dnes, ....akosi sa mi stále chce písať aj keď v podstate ani neviem o čom, niekedy takto neskoro večer môj mozog napádaju divné otázky. Také v podstate u ľudí celkom normálne, ako aký má zmysel naša existencia a tak rôzne. Pred chvílkou prišla ďalšia z otázok tento raz nová......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo ma robí človekom?

Možno by niekto povedal, že to že nechodim po štyroch ale po dvoch, ....je to naozaj len preto?
otázka evokujúca ďalšie odpovede..... samozrejme že to nie je len tým......máme predsa mozog členitý s mnohými mozgovými závitmi,...máme ich skutočne len my toľko?....a čo tak delfíny, čo im chýba? majú tiež kopu mozgových závitov......nehovoria, aspon nie tak ako človek, človek im nerozumie.....majú síce porovnateľný počet mozgových závitov ale predsa ..... nemajú nohy, nechodia po dvoch....a som tam kde som začala.....čo ešte?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Človek nemá kožušinu,.....teda ak nerátame jedincov ktorý nosia na sebe mŕtvolky zvieratiek, .......a ďalšia otázka na svete aké by to bolo naopak? keby zvieratá nosili ľudské kožuchy? 

......ale ostaňme pri povodnej otázke......človek vie písať....a vie ešte toľko zbytočných vecí.....ale ešte k písaniu....samozrejme vie aj počítať....predpokladám že to slúži k udržaniu poriadku vo fungovaní civilzácie ......a čo také mravce....sú ich miliardy a to len v jednom mravenisku, a nepotrebujú nič také a predsa fungujú......

 vynašli sme kopu vecí, napríklad papier, používame ho denne už po tisíce rokov.....ale skutočne bol človek ten čo papier vymyslel......nie.....odkukali sme to.....od osí,.....poďme ďalej......pestovanie plodín....zas nás predbehli.....mravce.....pestujú huby na rozkladajúcich sa zvyškoch rastlín.......

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 takže zatiaľ nič svetaborné ma neodlišuje od zvierat, prečo som teda človek?

zvieratá rovnako komunikujú medzi sebou, rovnako žijú v kolóniách a rovnako majú svoje "vynálezy a praktiky" na skvalitnenie života, dokonca si rovnako stavajú aj "domy" .

človek vymyslel že sex neslúži iba k rozmnožovaniu......no zas nebol človek v tomto celkom prvý,.....existuje druh šimpanzov na pokraji vyhynutia ktorý sex nevyužívajú len k zabezpečeniu potomkov,.....využívaju ho napríklad na získanie potravy, alebo na získanie vyššej pozície v skupine,....je to porovnateľne s tým čo v niektorých prípadoch praktizuje aj človek, nemyslíte?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak čo ma robí človekom??? 

v týchto veciach to asi nebude.....
začnem radšej pátrať v minulosti ......kto povedal človeku že je človek? mne to asi prvý krát vysvetlili rodičia....že som človek a nie zviera........

z toho my vyplýva záver, že človeka robí človekom človek.......dosť chabá teória asi však?

ale asi je to tak,.....nik iný ma tak totiž neoznačuje iba druhý.... človek......

My sami sme sa rozhodli že budeme ľuďmi.....že budeme človekom. 

Lucia Kotalova

Lucia Kotalova

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu